Christopher Campbell
Browse by
Recent Submissions
-
The National Inventory of School District Interventions in Support of LGBTQ Student Wellbeing
(Stigma and Resilience Among Vulnerable Youth Centre, University of British Columbia, 2016)The National Inventory was undertaken in order to develop a detailed picture of the forms and extent of school system interventions made in support of the wellbeing of lesbian, gay, bisexual, transgender, Two Spirit, queer ... -
Inventaire national des interventions des commissions scholaires pout soutenir le bien-être des élèves LGBTQ: Rapport Final
(Stigma and Resilience Among Vulnerable Youth Centre, Université de la Colombie-Britannique, 2016)L’Inventaire national a été entrepris afin d’élaborer un tableau détaillé des formes et de l’étendue des interventions de système scolaire dans le but de soutenir le bien-être des élèves homosexuels et lesbiens, bisexuels, ... -
The Every Teacher Project on LGBTQ-inclusive Education in Canada's K-12 Schools: Final Report
(Manitoba Teachers’ Society, 2015)This report presents the results of the online survey phase of the “Every Teacher Project” on Canadian K-12 educators’ perceptions and experiences of “LGBTQ-inclusive” education, including curriculum, policies, and practices ... -
Rapport final du project Chaque Prof sur l'éducation inclusive des personnes LGBTQ dans les écoles de la maternelle à la douzième année au Canada
(Manitoba Teachers’ Society, 2015)Ce rapport présente les résultats du sondage en ligne effectué dans le cadre du projet Chaque prof sur les perceptions et les expériences des éducatrices et éducateurs canadiens de la maternelle à la 12e année en matière ...